torsdag 9 juli 2009

lite uppdateringar


Ja, lite dålig på att uppdatera är jag, men jag har inte sytt så mycket på sistone heller. Men några alster finns det i alla fall att lägga ut. Och ett jätteambitiöst ufo som bara saknar några knapphål, vi får väl se när det blir klart... Men jag börjar lite smått med den här kortärmade skjortan. Mönstret är nog från allt om handarbete om jag inte mins fel, ett hyfsat nytt nr, skulle kunna vara maj. Egentligen skulle det vara riktiga knappar men bränd av mitt ufo - en grej till mig själv där jag fastnat på knapphålen och inte verkar kunna bli klar med - så bestämde jag mig för att ta tryckknappar. Jag valde sådana som är hela utanpå, för jag tyckte det skulle bli snyggast. Och ja, jag är helt okej nöjd med den här. Kanske skulle jag ha satt den översta knappen en halv cm längre upp, men å andra sidan tror jag lillen uppskattar lite ledigare knäppning så det gör inget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar