tisdag 9 februari 2010

foton

Det är dött här på bloggen, väldigt dött... Det har lite olika orsaker, dels har jag pysslat massa julklappar som inte kunde läggas upp (och jag har nog inte ens fotat sakerna, men en del av det har ju hamnat i närheten så det kanske kommer...), dels tappade jag sugen på bloggandet lite och dels, ja, jag har väl inte fått så mycket gjort heller. Men, gör ett försök till nytändning här, vi får väl se vad det blir av det. Jag har ingenstans att sy just nu, vi renoverar för fullt och symaskinen är nerpackad i väntan på ett sprillans nytt syrum, wii... Så därför får det bli lite annat smått och gott på bloggen tills jag kan komma igång med syendet igen..

Hade tänkt lägga ut en bild här men nu är den spårlöst borta så det får vänta.. Tack för att ni fortfarande följer mig :)



/ Neni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar