torsdag 19 november 2009

lite flera rutor...


Nu är det mycket... Snart tror jag det kommer få bli bakverksblogg för ett tag, för inför jul vet jag inte om jag hinner med fler syprojekt än de som är lite hemliga och inte kan redovisas förrän senare... Men jag har lite bakdejter här framöver som skulle kunna leda till kul pyssel... Men sen är sen och nu är nu..

Det här är en tröja som jag virkat, mönster från en hemmets tror jag det var som jag lånade av mamma. Den har alltså en rad av mormorsurtor nertill och sen har jag även pimpat upp den med en picotkant i avvikande färg för att ge den ett litet extra lyft. Det börjar bli svårt med livebilder nu när han springer omkring och har sig men vi fick en hyfsad bild i alla fall. Kan ju dock notera att det kanske hade varit snyggare med nåt enfärgat mörkt som undertröja men jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar