fredag 24 april 2009

Utlovad livebild

Här kommer den utlovade livebilden på byxorna. Det blev lite krångel för jag tyckte att de var väl lösa i midjan - kanske eftersom det inte var äkta mudd - så jag la till en resår och det innebar att jag fick klippa bort den gamla midjemudden (att sprätta den där jäkla _l_l_l_l-sömmen tar ju huuuuuuuundra år...) och sy om överdelen, vilket resulterade i att byxorna är aningens korta över grenpartiet, men det gör egentligen ingenting och detta är helt klart första plagget som jag känner att jag faktiskt kommer att använda...

1 kommentar:

  1. Läste din kommentar på Sannas blogg och undrade vem det var som kommenterade. Fattade inte att det var du förrän jag såg bilden på Sebastian. Men bra, nu har jag hittat hit!
    Du läser väl http://ihuvudetpamagnus.blogspot.com/
    ?

    SvaraRadera