söndag 5 april 2009

I´m back!!

Puh, dåligt samvete jag har haft för att jag inte skrivit nåt på ett tag. Samtidigt vill man ju helst inte skriva nåt utan att ha något pyssel att visa upp, och jag har inte hunnit sy på sistone. Lillen har varit dålig och vaknat massor på nätterna, vilket resulterat i en tröttismamma som prioriterat sömn framför sömnad. Ja, så kan det bli ibland. Men nu är både lillen och jag på G igen, och i helgen har mami och papi varit här och passat barnbarn, så nu har jag klarat av två stora projekt. Ni skulle bara se, jag är mäkta stolt. Tyvärr får ni inga bilder ikväll, eftersom min dator gått sönder, så jag sitter på makens istället och jag vet ärligt talat inte hur man gör för att få in bilder från min kamera till hans dator.. Haha, stackars otekniska mig. Hur som helst, jag är säker på att det hela kommer att lösa sig imorgon och då ska ni få se mina senaste verk. Hoppas ingen hann tröttna på min blogg, man måste ju vårda den lilla skara följeslagare som man lyckats skrapa ihop. Nu är det natti natti för min del. / Neni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar