fredag 6 november 2009

...

Jag ber verkligen om ursäkt för att den här bloggen blev så tråkig. Jag har flera saker som ligger och väntar på att bli bloggade om, det är bara det att det tar oändligt mycket längre tid att pyssla, sen fota, sen blogga, än vad jag nånsin kunde ana. Framförallt är sträckan från att fota till att få in bilden i datorn lång, vilket jag främst skyller på att min kamera gick sönder i somras. Innan dess laddade jag ur kameran säkert en gång i veckan. Nu tar jag inte ens en bild i veckan! Funderar på om jag skulle ta och unna mig en ny kamera...
Men, jag har som sagt lite saker som jag hoppas snart tar sig in i datorn, bland annat ett projekt som jag hållt på med ganska länge under hösten och som jag är hur stolt som helst över. Ja, nu undrar ni nog vad det är, och det är lite av en specialitet kan jag säga, även fast det bara var min andra... Så, nu fick ni nåt att fundera över. Jag återkommer inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar