måndag 16 mars 2009

Panik!!!

Jag som velat pyssla som en galning de senaste dagarna för att ha nåt att blogga om, har plötsligt ställts inför ett seriöst problem: min kamera verkar ha pajat. Mer konkret antar jag att det är jag som har pajat den, vilket gör saken ännu värre... Måste undersöka saken vidare imorgon när min mer teknikkunniga hälft är vaken, för jag har verkligen ingen koll. Objektivet har fastnat ute i kameraläge och är lite snett, och jag kan för allt i världen inte minnas om det ska vara så snett eller om det är snedheten som är problemet... hm... Jaja, tills kameran är återställd så kan jag bara blogga om gamla saker, fast som tur är hann jag ta några foton i förgårr på mina burkar som jag pysslat fram, de kommer i ett inlägg när som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar